Online Shop onderzocht Logo (Auto Scene)
Winnaar-design van lis2005

Online Shop onderzocht Logo (Auto Scene)

Voor een prijzengeld van 175€ werden 39 ontwerpvoorstellen van 12 ontwerpers ingediend.

Meer informatie over Logo ontwerp

U zoekt een individueel logo-ontwerp, webdesign, visitekaartje of flyer?

Start uw eigen ontwerpwedstrijd op designonclick.com en ontvang talloze ontwerpvoorstellen van onze ontwerpers.

Meer weten? Zo werkt het

Meer ontwerpen uit deze wedstrijd



Deze korte briefing werd door de opdrachtgever geschreven:

doelgroep
Wearkzeug staat voor een kledingmerk in de auto scene die moet een beroep op een doelgroep van 14-35 jaar. Verkocht overhemd, kappen, hoodies, enz. Met afdrukken van getunede auto's of Sprchen.
Conceptuele formulering
Het logo mag niet worden saai en recht. Net als sommige speels. Het kan worden onderverdeeld in Weark en spullen. Gro-ongevoelig is open voor interpretatie. Gern kan worden eingefgt tussen WRTEN zoiets als een hulpmiddel (Schraubenschlssel etc.) Het mag alleen auto scene fit, dus geen hamer of een boor. Het is allemaal over de auto. Gern ook abstracte figuren, clowns, enz Totenkpfe logo moet goed op kleding en kijken online en kan worden afgedrukt. Kleuren zoals sw of opzichtig.

designonclick.com is een eenvoudig, snel en risikoloos alternatief voor een professioneel logo-design aan een betaalbare prijs.
Meer informatie over Logo ontwerp

Heeft u nog vragen?

Heeft u nog vragen?

Wij adviseren u graag via een telefonisch gesprek

+49 (0)911-13136893

Maandag - Vrijdag, 9.00 - 17.00 uur

Schrijf ons of zoek hier meer informatie: