Lifestyle kruidenier zoekt logo
Winnaar-design van design2012

Lifestyle kruidenier zoekt logo

Voor een prijzengeld van 220€ werden 94 ontwerpvoorstellen van 18 ontwerpers ingediend.

Meer informatie over Logo ontwerp

U zoekt een individueel logo-ontwerp, webdesign, visitekaartje of flyer?

Start uw eigen ontwerpwedstrijd op designonclick.com en ontvang talloze ontwerpvoorstellen van onze ontwerpers.

Meer weten? Zo werkt het

Meer ontwerpen uit deze wedstrijd



Deze korte briefing werd door de opdrachtgever geschreven:

doelgroep
De problemen van duurzaamheid en gemak momenteel behoren tot de top consumententrends. In de voedingsmiddelenindustrie, zou ik een trend naar gezonde voeding toe te voegen. Daarnaast ervaren wij al jaren een chef-kok boom met stijgende Umstzen in alle betrokken sectoren. In deze levensstijl bouwt mijn business idee voor een supermarkt die de supermarkt verbindt met de To Go concept. In het voedsel en dranken stationren Ladengeschft van biologische, zijn de regionale en lokale productie aangeboden. De producten zijn ook geschikt als een geschenk en er zijn bovendien nog stijlvol keukengerei beschikbaar. De doelgroep is plezier-oriented, koken affiene LOHAS, een groep consumenten, wiens levensstijl is gericht op de gezondheid van het bewustzijn en duurzaamheid en die tegelijkertijd gekenmerkt als individualisten en levensgenieters. Nu al ongeveer 25% van de consumenten kan worden gerekend tot deze doelgroep.
Conceptuele formulering
Creativiteit, duurzaamheid / Umweltbewutsein, Bodenstndigkeit: Het logo moet de volgende onderwerpen te communiceren. De corporate kleuren zijn magenta / roze, groen en bruin en moet worden weerspiegeld in het logo. Voorbeelden van de kleuren die ik knnte stel zijn Magenta / Roze: RGB 214, 37, 152 -> staat voor creativiteit, inzet Grn: RGB 112, 173, 71 -> staat voor Umweltbewutsein, versheid, knapperigheid Brown: RGB 70, 35, 0 -> staat voor gezelligheid, comfort, traditie behoeft niet exact deze kleuren worden gebruikt, maar dit is de vooraf bepaalde richting. De Ladengeschft is uitgerust met natuurlijke materialen, in overeenstemming met het logo moet goed gaan met een donkere hout. Het is ook belangrijk dat het logo zowel offline als de online (bijv website) gebruiken is zweckmig. Gelieve geen logo's met bomen, bladeren of andere pseudo milieu logo's die je ziet overal.

designonclick.com is een eenvoudig, snel en risikoloos alternatief voor een professioneel logo-design aan een betaalbare prijs.
Meer informatie over Logo ontwerp

Heeft u nog vragen?

Heeft u nog vragen?

Wij adviseren u graag via een telefonisch gesprek

+49 (0)911-13136893

Maandag - Vrijdag, 9.00 - 17.00 uur

Schrijf ons of zoek hier meer informatie: